Strokeplay Non Qualifying
Playing HCP + 25%
Er wordt gespeeld met Hickory golfclubs
Er zijn voor heren en dames speciale teeboxen gemarkeerd.
Longest Hole 3 CC en Neary Hole 4 par 3/4 . Voor de amateurs geldt bal oppnemen bij dubbele par +1. dan slagen noteren 7 bij par 3 en 9 bij par 4 en 11 bij par 5.
Inschrijftarierf € 47,60 voor leden van Golfclub Bleijenbeek. ( welkom koffie / thee en Danish pastry, bittergarnituur, prijsuitreiking, diner.
Een lunchpakket is apart te bestellen voor € 11,70 graag opgeven in het vak opmerkingen.
Bruto en Netto prijzen.
Hickory kleding en Hickory clubs verplicht. E.e.a. is te huur. Info hierover via Maria Vrijmoed.
Meer informatie op www.golfmuseum.nl/hickory-tournaments

Negentiende wedstrijd Roofridderkampioenschap 2023-2024. Vandaag spelen we van de rode tees!
– shotgun: hole 1 t/m 9
Zie aangepaste golfregels winterwedsrijden.

Shotgun, hole 1 t/m 9

is inloopwedstrijd. Inschrijven niet mogelijk. Tussen 9.00 en 9.15 melden bij de wedstrijdleiding

Bij deze wedstrijd mag u slechts 4 stokken in uw tas hebben. Dit is inclusief de putter (verplicht bij zomergreens!)
Verkleed is niet verplicht maar wel aan te bevelen!
11.45u. Briefing !
Agge nie mit dut mis ge heel wat…
en kunde er latter nie ovver mitproate….!

Inschrijftarief BB en Gastspelers? Referee? Marshal? Starttijd? SG? Wedstrijdvorm? Max Inschrijvingen 80? Ontvangst koffie + lekkers, Diner??

Is inloopwedstrijd. Inschrijven niet mogelijk. Tussen 9.00 en 9.15 melden bij de wedstrijdleiding