Beste clubleden,

Sommigen van jullie zullen wellicht al opgemerkt hebben, velen echter zal tot nu toe ontgaan zijn, dat op hole 12 van de CC een belangrijke wijziging heeft plaats gevonden. Langs de linker kant van deze hole stonden tot voor kort rode palen. In combinatie met de daar aanwezige hoge rough, ontstond regelmatig discussie of een afzwaaier naar links al dan niet in de waterhindernis terecht gekomen was. Om deze onduidelijkheid weg te nemen is in overleg met de baan besloten, de rode palen te verwijderen. Wanneer je je bal nu niet vindt, is deze verloren en zou je terug moeten naar de tee. Iedereen hoopt natuurlijk dat door deze maatregel spelers eerder een provisionele bal zullen spelen, hetgeen de doorstroming zeer bevordert.

Namens de R&H-commissie
Ron Beumer